Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, článek VII.

V případě, že je přijatá zásilka poškozená při přebírání od dopravní společnosti
Při převzetí zásilky od dopravní společnosti prosím zkontrolujte její stav. Jestliže je obal přebírané zásilky poškozen, ihned sepište protokol o poškození a zásilku od doručovatele nepřebírejte.

Je-li doručené zboží poškozeno nebo nefunkční i přesto, že byl obal neporušený, napište nám prosím podrobný popis závady, případně i doplněný fotografiemi, na e-mail: info@hrackovna.cz,  abychom se dohodli na co nejrychlejším postupu vyřízení reklamace.  

 

/* /*

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení