Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, článek VII.

V případě, že je přijatá zásilka poškozená při přebírání od dopravní společnosti
Při převzetí zásilky od dopravní společnosti prosím zkontrolujte její stav. Jestliže je obal přebírané zásilky poškozen, ihned sepište protokol o poškození a zásilku od doručovatele nepřebírejte.

Je-li doručené zboží poškozeno nebo nefunkční i přesto, že byl obal neporušený, napište nám prosím podrobný popis závady, případně i doplněný fotografiemi, na e-mail: info@hrackovna.cz,  abychom se dohodli na co nejrychlejším postupu vyřízení reklamace.  

 

/* /*

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení