Doprava a platba

 Ceník dopravy

 

Osobní odběr v Bělé p.B. možné již v den objednání po dohodě od 18 do 21 hodin
ZDARMA

 

Česká pošta - Balík do ruky  
 hodnota objednávky  cena při platbě předem  cena včetně dobírky
do 1499 Kč 149 Kč 209 Kč
1500 Kč - 3999 Kč 129 Kč 189 Kč
od 4000 Kč zdarma zdarma

 

Česká pošta - Balík na poštu 
hodnota objednávky cena při platbě předem cena včetně dobírky
do 1499 Kč 125 Kč 185 Kč
1500 Kč - 3999 Kč 105 Kč 165 Kč
od 4000 Kč zdarma zdarma

 

Zásilkovna
hodnota objednávky cena při platbě předem cena včetně dobírky
do 999 Kč 65 Kč 80 Kč
1000 Kč - 2999 Kč 50 Kč 65 Kč
od 3000 Kč zdarma zdarma

 

PPL, PPL ParcelShop
hodnota objednávky cena při platbě předem cena včetně dobírky
do 999 Kč 99 Kč 133 Kč
1000 Kč - 2999 Kč 84 Kč 118 Kč
od 3000 Kč zdarma zdarma

 

Možnosti dopravy :

Osobní odběr

Pokud si zvolíte osobní odběr, zavoláme Vám, abychom se dohodli na termínu vyzvednutí v Bělé pod Bezdězem. Vyzvednutí zboží je možné po předchozí dohodě již v den objednání. Zboží můžete zaplatit předem (zboží bude připraveno k vyzvednutí po připsání platby na náš účet) nebo přímo v hotovosti na místě. Při převzetí nelze platit platebními kartami.

Osobní odběr je zdarma, v pracovní dny po předchozí dohodě od 18 do 21 hodin. Dle dohody i o víkendu

 

Česká pošta - Balík Do ruky

Zboží, objednané do 18 hodin, expedujeme následující pracovní den po objednání.

Platba je možná převodem na náš účet, on-line přes platební bránu GoPay nebo dobírkou.

Česká pošta Vám občas doručí balík i následující den po odeslání. Často však trvá doručení minimálně o 1 den déle. Pokud Vás doručovatel nezastihne, zanechá Vám oznámení a zboží si můžete vyzvednout přímo na poště. Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.

Prostřednictvím interaktivního webového formuláře na  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Pokud adresáta doručovatel nezastihne, může se adresát s poštou dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který mu bude lépe vyhovovat. Rovněž je možné dohodnout prodloužení úložní doby na poště ze standardních 7 na 15 dní.

 

Česká pošta - Balík Na poštu

Zboží, objednané do 18 hodin, expedujeme následující pracovní den po objednání.

Platba je možná převodem na náš účet, on-line přes platební bránu GoPay nebo dobírkou.

Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám. Nemusí se jednat o poštu v místě Vašeho bydliště.

Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.

Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.

O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována)

 

Zásilkovna

ZÁSILKOVNA - balíček si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny.

Zboží, objednané do 18 hodin, expedujeme následující pracovní den po objednání.

Velikost zásilek je omezena na rozměr nejdelší strany balíčku 70cm a na součet všech tří stran 120cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30 cm). Maximální hmotnost zásilky je 5kg.

Pokud by Vaše objednávka přesahovala tyto parametry, zavoláme Vám, abychom se dohodli na jiném způsobu dopravy.

Platba je možná převodem na náš účet, on-line přes platební bránu GoPay nebo dobírkou.

O pohybu zásilky a možnosti vyzvednutí budete ze strany Zásilkovny informování e-mailem a sms zprávou. Jakmile Vaše objednávka dorazí na pobočku Zásilkovny, v potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Na pobočce budete mít zboží uložené po dobu 7 dní. Tato doba lze prodloužit.

 

PPL - soukromý balík

Zboží, objednané do 18 hodin, expedujeme následující pracovní den po objednání.

Platba je možná převodem na náš účet, on-line přes platební bránu GoPay nebo dobírkou.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Pokud nemůžete nebo nechcete čekat na kurýra, je možné v aplikaci www.pplbalik.cz změnit místo doručení na PPL Parelshop, kde si zboží vyzvednete kdykoli v otevírací době ParcelShopu.

      Večerní doručení

  • V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete  zde.

      Převzetí a reklamace:

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

PPL - ParcelShop

  • příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení  na pobočku PPL ParcelShop
  • není nutné vázat se na daný čas doručení kurýrem
  • řidič na základě objednávky doručí zásilku do Vámi vybraného PPL ParcelShopu
  • příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky
  • zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu
  • Pobočky PPL ParcelShopů jsou neustále rozšiřovány
  • Mapu poboček najdete pod tímto odkazem

 

  _____________________________________________________________________________________

Možnosti platby :

Platba předem - převodem na účet

pokud v objednávce zvolíte platbu předem bez využití brány, platbu odešlete podle pokynů v potvrzení objednávky. Objednané zboží Vám odešleme, případně připravíme k vyzvednutí ihned po připsání platby na náš účet.

Za tuto možnost neplatíte žádné poplatky.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Platba předem - s využitím platební brány   gopay banner

GoPay - platební brána s vysokou mírou zabezpečení, poskytující velké množství platebních metod.

 

Možnosti plateb přes GoPay:

Platební karty - platba probíhá on-line 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Platit je možné těmito kartami:

visa    visa electron  maestro   mastercard electronic   mastercard

 

Online platební tlačítka

Jedná se o oblíbenou bankovní platbu s předvyplněným platebním příkazem. Platba probíhá online a vždy v rámci stejné bankovní instituce.

  • okamžitá úhrada částky,
  • platba na jedno kliknutí,
  • předvyplněný platební příkaz,
  • eliminace chybného zadání platebního příkazu,
  • platba z vlastního internetového bankovnictví.

Seznam podporovaných bank:

  • Raiffeisen BANK
  • Komerční banka
  • mBank
  • Fio banka
  • Česká spořitelna - Platba 24

 

GoPay Bankovní převody

 

Běžný bankovní převod s rychlým potvrzením o provedené platbě (běžně do jedné hodiny). Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách banky uvedených v následující tabulce.

 

Seznam podporovaných bank:

Podporované bankovní převody Potvrzení o platbě Zadání platby

čsob.png

do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
komerčka.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
mbank.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
rajfka.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
ge-money.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
uni.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
fio.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
česká-spořitelna.png do 1 hodiny* 8 - 18 hodin, pracovní den
airbank.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
equa.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
sberbank.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
ing-bank.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
lbbw.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
zuno.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den
citi.png do 24 hodin** 8 - 18 hodin, pracovní den

 

* v průměru do 1 hodiny, maximální doba potvrzení transakce 24 hodin
**  v průměru do 24 hodin, maximální doba potvrzení transakce do 3 pracovních dnů

 
Zboží placené předem bude připraveno k odeslání po potvrzení přijetí platby na náš účet.

Za platbu předem neplatíte žádné poplatky

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobírka - Česká pošta

Zboží zaplatíte na místě poštovnímu doručovateli nebo přímo na poště v hotovosti. Na vybraných pobočkách České pošty lze platit i platební kartou.
 

Dobírka - Zásilkovna

Cenu za objednávku zaplatíte v hotovosti na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny.
Platba kartou není možná

 

Dobírka - PPL

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky

 

Platba v hotovosti

Zboží zaplatíte v hotovosti při osobním převzetí zboží. Nelze platit platebními kartami.

 

Všechny ceny za dopravu a platbu jsou uvedeny včetně DPH

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.