Vzhledem k aktuálním problémům napojení na straně České pošty je dočasně nemožné odesílat objednávky Balíkovnou na adresu. Omlouváme se za komplikace

Často kladené otázky

FAQ hračkovna

ℹ️ Často kladené otázky (FAQ) na Hračkovna.cz

1. Doprava a rychlost doručení

Kdy zboží odešleme?
Objednávky přijaté a zaplacené (s platbou předem) v pracovní dny do 12:00 odesíláme ještě ten samý den. Ostatní následující pracovní den
Při jaké hodnotě je doprava zdarma?
Při objednávce nad 2 000 Kč získáte dopravu bez poplatku.
S jakými dopravci zboží posíláte?
Spolupracujeme s Českou poštou, GLS, PPL a logistickými výdejními místy jako Zásilkovna nebo Balíkovna.

2. Platební možnosti

Jaké způsoby platby nabízíte?
Přijímáme online platby (Shoptet Pay ), kartou (Maestro, MasterCard, VISA), bankovním převodem a dobírkou.
Je možné platit QR kódem?
Ano. V případě, platby klasickým bankovním převodem vám bude v e-mailu s potvrzením objednávky zaslán v podkladech k platbě i QR kód pro zaplacení objednávky.
Jsou nějaké poplatky?
Za platbu kartou, online bankou nebo hotově v obchodě nic neplatíte. Za platbu předem klasickým převodem vám dokonce dáme symbolickou slevu 5 Kč.
Zpoplatněna je pouze platba na dobírku, kde je poplatek ve výši 45Kč.

3. Osobní odběr

Kde mohu zboží vyzvednout?
Osobní odběr je možný v našem skladu v Jeseníku (Sklad OLICON, Janáčkova 760). Zboží připravujeme k vyzvednutí ve stejný den při objednávce do 12:00 
Adresa a kontakt pro osobní odběry:
Olicon logistics s.r.o. - provozovna, Janáčkova 760, 790 01 Jeseník 1
Telefon : +420 774 044 845
Každý pracovní den od 8 do 15:30 hodin
(areál Moravolen)

4. Věrnostní 5 % sleva od 3. objednávky

Kdo si slevu zaslouží?
Každý registrovaný zákazník, který má dvě dokončené objednávky. Od třetí objednávky získá automaticky trvalou slevu 5 %.
Musím zadávat kupón?
Žádný kupón není potřeba – sleva se aktivuje automaticky ve vašem zákaznickém účtu.
Na co se sleva vztahuje?
Platit bude na celý nezlevněný sortiment, vyjma již probíhajících promoakcí.

5. Zdravotní nezávadnost a kvalita hraček

Jsou hračky bezpečné?
Ano – nabízíme pouze zdravotně nezávadné a prověřené hračky od českých dodavatelů, které splňují evropské normy i požadavky ČR 

6. Co když potřebuji pomoc nebo chci reklamovat?

Kam se mám obrátit?
Kontaktujte zákaznickou podporu na info@hrackovna.cz nebo na 📞 +420 608 169 373.
Jak probíhá reklamace či vrácení?
Postupujte podle našich pokynů v článku reklamace a vrácení

V případě jakýchkoli dalších dotazů, návrhů, připomínek jsme pro vás k dispozici na telefonu +420 608 169 373 nebo na e-mailu info@hrackovna.cz ( po-pá 8:00 - 21:30, víkendy a svátky 9:00 - 21:30 )