Často kladené otázky

FAQ hračkovna

ℹ️ Často kladené otázky (FAQ) na Hračkovna.cz

1. Doprava a rychlost doručení

Kdy zboží odešleme?
Objednávky přijaté a zaplacené (s platbou předem) v pracovní dny do 12:00 odesíláme ještě ten samý den. Ostatní následující pracovní den
Při jaké hodnotě je doprava zdarma?
Při objednávce nad 2 000 Kč získáte dopravu bez poplatku.
S jakými dopravci zboží posíláte?
Spolupracujeme s Českou poštou, GLS, PPL a logistickými výdejními místy jako Zásilkovna nebo Balíkovna.

2. Platební možnosti

Jaké způsoby platby nabízíte?
Přijímáme online platby (Shoptet Pay ), kartou (Maestro, MasterCard, VISA), bankovním převodem a dobírkou.
Je možné platit QR kódem?
Ano. V případě, platby klasickým bankovním převodem vám bude v e-mailu s potvrzením objednávky zaslán v podkladech k platbě i QR kód pro zaplacení objednávky.
Jsou nějaké poplatky?
Za platbu kartou, online bankou nebo hotově v obchodě nic neplatíte. Za platbu předem klasickým převodem vám dokonce dáme symbolickou slevu 5 Kč.
Zpoplatněna je pouze platba na dobírku, kde je poplatek ve výši 45Kč.

3. Osobní odběr

Kde mohu zboží vyzvednout?
Osobní odběr je možný v našem skladu v Jeseníku (Sklad OLICON, Janáčkova 760). Zboží připravujeme k vyzvednutí ve stejný den při objednávce do 12:00 
Adresa a kontakt pro osobní odběry:
Olicon logistics s.r.o. - provozovna, Janáčkova 760, 790 01 Jeseník 1
Telefon : +420 774 044 845
Každý pracovní den od 8 do 15:30 hodin
(areál Moravolen)

4. Věrnostní 5 % sleva od 3. objednávky

Kdo si slevu zaslouží?
Každý registrovaný zákazník, který má dvě dokončené objednávky. Od třetí objednávky získá automaticky trvalou slevu 5 %.
Musím zadávat kupón?
Žádný kupón není potřeba – sleva se aktivuje automaticky ve vašem zákaznickém účtu.
Na co se sleva vztahuje?
Platit bude na celý nezlevněný sortiment, vyjma již probíhajících promoakcí.

5. Zdravotní nezávadnost a kvalita hraček

Jsou hračky bezpečné?
Ano – nabízíme pouze zdravotně nezávadné a prověřené hračky od českých dodavatelů, které splňují evropské normy i požadavky ČR 

6. Co když potřebuji pomoc nebo chci reklamovat?

Kam se mám obrátit?
Kontaktujte zákaznickou podporu na info@hrackovna.cz nebo na 📞 +420 608 169 373.
Jak probíhá reklamace či vrácení?
Postupujte podle našich pokynů v článku reklamace a vrácení

V případě jakýchkoli dalších dotazů, návrhů, připomínek jsme pro vás k dispozici na telefonu +420 608 169 373 nebo na e-mailu info@hrackovna.cz ( po-pá 8:00 - 21:30, víkendy a svátky 9:00 - 21:30 )