ℹ️ Často kladené otázky (FAQ) na Hračkovna.cz
-
1. Doprava a rychlost doručení
- Kdy zboží odešleme?
- Objednávky přijaté a zaplacené (s platbou předem) v pracovní dny do 12:00 odesíláme ještě ten samý den. Ostatní následující pracovní den
- Při jaké hodnotě je doprava zdarma?
- Při objednávce nad 2 000 Kč získáte dopravu bez poplatku.
- S jakými dopravci zboží posíláte?
- Spolupracujeme s Českou poštou, GLS, PPL a logistickými výdejními místy jako Zásilkovna nebo Balíkovna.
2. Platební možnosti
- Jaké způsoby platby nabízíte?
- Přijímáme online platby (Shoptet Pay ), kartou (Maestro, MasterCard, VISA), bankovním převodem a dobírkou.
- Je možné platit QR kódem?
- Ano. V případě, platby klasickým bankovním převodem vám bude v e-mailu s potvrzením objednávky zaslán v podkladech k platbě i QR kód pro zaplacení objednávky.
- Jsou nějaké poplatky?
- Za platbu kartou, online bankou nebo hotově v obchodě nic neplatíte. Za platbu předem klasickým převodem vám dokonce dáme symbolickou slevu 5 Kč.
- Zpoplatněna je pouze platba na dobírku, kde je poplatek ve výši 45Kč.
3. Osobní odběr
- Kde mohu zboží vyzvednout?
- Osobní odběr je možný v našem skladu v Jeseníku (Sklad OLICON, Janáčkova 760). Zboží připravujeme k vyzvednutí ve stejný den při objednávce do 12:00
- Adresa a kontakt pro osobní odběry:
- Olicon logistics s.r.o. - provozovna, Janáčkova 760, 790 01 Jeseník 1
Telefon : +420 774 044 845
Každý pracovní den od 8 do 15:30 hodin
(areál Moravolen)
4. Věrnostní 5 % sleva od 3. objednávky
- Kdo si slevu zaslouží?
- Každý registrovaný zákazník, který má dvě dokončené objednávky. Od třetí objednávky získá automaticky trvalou slevu 5 %.
- Musím zadávat kupón?
- Žádný kupón není potřeba – sleva se aktivuje automaticky ve vašem zákaznickém účtu.
- Na co se sleva vztahuje?
- Platit bude na celý nezlevněný sortiment, vyjma již probíhajících promoakcí.
5. Zdravotní nezávadnost a kvalita hraček
- Jsou hračky bezpečné?
- Ano – nabízíme pouze zdravotně nezávadné a prověřené hračky od českých dodavatelů, které splňují evropské normy i požadavky ČR
6. Co když potřebuji pomoc nebo chci reklamovat?
- Kam se mám obrátit?
- Kontaktujte zákaznickou podporu na info@hrackovna.cz nebo na 📞 +420 608 169 373.
- Jak probíhá reklamace či vrácení?
- Postupujte podle našich pokynů v článku reklamace a vrácení.
V případě jakýchkoli dalších dotazů, návrhů, připomínek jsme pro vás k dispozici na telefonu +420 608 169 373 nebo na e-mailu info@hrackovna.cz ( po-pá 8:00 - 21:30, víkendy a svátky 9:00 - 21:30 )